System rezerwacyjny grupy SANVIT
  • Poznaj SANVIT
    • O Spółce SANVIT
    • Kariera
    • Wewnętrzny system zarządzania jakością i bezpieczeństwem
  • Okuninka
  • Sanok
  • Iwonicz-Zdrój
  • Ciechocinek
  • Poznaj SANVIT
    • O Spółce SANVIT
    • Kariera
    • Wewnętrzny system zarządzania jakością i bezpieczeństwem
  • Okuninka
  • Sanok
  • Iwonicz-Zdrój
  • Ciechocinek
  • Strona główna
  • Poznaj SANVIT
    • O Spółce SANVIT
    • Kariera
    • Wewnętrzny system zarządzania jakością i bezpieczeństwem
  • Okuninka
  • Sanok
  • Iwonicz-Zdrój
  • Ciechocinek
  • pl
image

Kariera

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU
15
Przyjazd
06 2025
16
Wyjazd
06 2025
L. os.
2
1
2
3
4
5
6
Miejscowość
Wybierz kierunek
Okuninka
Ciechocinek
Iwonicz-zdrój
Sanok

Kariera

Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi pracy w Centrum Promocji Zdrowia SANVIT

Aplikacje CV należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat.zarzad@sanvit.eu

BIURO ZARZĄDU SPÓŁKI WARSZAWA POSZUKUJEMY:

KSIĘGOWEJ

Szczegoły oferty dostępne poniżej. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu aplikuj już dziś!

Aplikacje CV należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat.zarzad@sanvit.eu

Szczegóły oferty

• księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,
• przygotowywanie deklaracji VAT,
• przygotowywanie potwierdzeń sald dla klientów,
• kontrole rozrachunków z kontrahentami, wyjaśnianie niezgodności,
• przygotowanie raportów sprawdzających stan kont bilansowych i innych analiz na potrzeby firmy,
• pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów,
• księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
• prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( m.in. GUS),
• potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
• księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,
• przygotowywanie deklaracji VAT,
• przygotowywanie potwierdzeń sald dla klientów,
• kontrole rozrachunków z kontrahentami, wyjaśnianie niezgodności,
• przygotowanie raportów sprawdzających stan kont bilansowych i innych analiz na potrzeby firmy,
• pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów,
• księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
• prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( m.in. GUS),
• potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.

• minimum 2-letnie doświadczenie w księgowości,
• wykształcenie kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, podatki),
• znajomość zasad rachunkowości, zagadnień księgowych,
• znajomość przepisów podatkowych,
• znajomość programu MS Excel,
• znajomość programów księgowych, (mile widziana znajomość Raks SQL),
• umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i sumienność,
• umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.

• umowę o pracę na pełny etat,
• szkolenia tematyczne doskonalące wiedzę,
• możliwość rozwoju zawodowego wraz z poszerzaniem kompetencji i odpowiedzialności.

SANATORIUM UZDROWISKOWE W CIECHOCINKU POSZUKUJE

DYREKTORA SANATORIUM

Dyrektor jest zwierzchnikiem wszystkich pracowników Oddziału Ciechocinek i sprawuje kierownictwo oraz nadzór nad prawidłowym, zgodnym z przepisami prawa funkcjonowaniem Sanatorium Uzdrowiskowego.

Szczegóły oferty

  • kierowanie bieżącą działalnością Sanatorium – w uzgodnieniu z Zarządem Spółki,
  • sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłową realizacją umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, zawartych z podmiotami finansującymi ich udzielanie ze środków publicznych, a także nad realizacją umów z osobami korzystającymi z usług medycznych podmiotu leczniczego za całkowitą lub częściową odpłatnością,
  • nadzorowanie realizacji zadań podmiotu leczniczego wynikających z umów zawieranych przez podmiot leczniczy z płatnikami świadczeń zdrowotnych,
  • nadawanie ogólnych kierunków organizacyjnych i działalności w ramach obowiązujących przepisów i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Oddziału,
  • sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem postanowień i procedur przetargowych w podmiocie leczniczym związanych z działalnością leczniczą,
  • czuwanie nad prawidłowym planowaniem w Oddziale oraz terminowym wykonaniem sporządzonych planów z uwzględnieniem zasad oszczędnej i celowej gospodarki,
  • pozyskiwanie klientów komercyjnych na usługi oferowane przez Sanatorium i realizowanie budżetu sprzedażowego,
  • bieżące i okresowe dokonywanie oceny osiąganych wyników i przedstawianie ich Zarządowi Spółki,
  • nadzór na prawidłowym przebiegiem procesu rehabilitacji kuracjuszy Oddziału,
  • optymalne i efektywne zarządzanie podległymi działami,
  • dbałość o jak najwyższe standardy i frekwencję w Sanatorium,
  • zapewnienie jak najwyższego poziomu obsługi gości,
  • monitorowanie działań konkurencji,
  • organizowanie i wspieranie pracy podległego personelu,
  • analizowanie statystyk sprzedaży, zasięgów oraz raportowanie wyników działań z podległych obszarów.
  • wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne lub z zakresu zarządzania ochroną zdrowia,
  • minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe,
  • znajomości przepisów dotyczących funkcjonowania podmiotów prowadzących działalność leczniczą,
  • zdolności organizacyjne i komunikacyjne,
  • doskonała znajomość branży lecznictwa uzdrowiskowego,
  • umiejętność organizacji pracy, zarządzania i motywowania zespołu
  • doświadczenie w pozyskiwaniu klientów komercyjnych,
  • przygotowanie 15 minutowej prezentacji koncepcji rozwoju firmy / planu działań na stanowisku, którego dotyczy nabór, przedstawionej podczas indywidulanych rozmów z kandydatami,
  • poparta doświadczeniem wiedza z zakresu zarządzania dostępnością pokoi oraz obłożeniem,
  • znajomość narzędzi Facebook ads, Google ads oraz kanałów social media i trendów,
  • wiedza na temat zasad budowania kampanii płatnych, umiejętności stworzenia, monitorowania i oceny efektywności,
  • silna motywacja wewnętrzna, umiejętność komunikacji oraz wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność oraz kreatywność,
  • zdolności menadżerskie i interpersonalne,
  • oświadczenie, że kandydat nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie.
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach pełnego etatu,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • dobrą atmosferę w pracy,
  • możliwość zakwaterowania oraz wyżywienia dla osób relokujących się z innych części Polski.
  • życiorys (CV),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 922), w celach związanych z rekrutacją na stanowisko Dyrektora Sanatorium,
  • podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko Dyrektora Sanatorium Uzdrowiskowego Centrum Promocji Zdrowia „Sanvit” Sp. z o.o. Oddział w Ciechocinku,
  • dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
  • opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
  • dokumenty potwierdzające wymagany pięcioletni staż pracy na stanowisku dyrektora podmiotu leczniczego lub stanowiska podobnego,
  • inne dokumenty zawodowe kandydata.
System rezerwacyjny grupy SANVIT
OPIS DZIAŁALNOŚCI
CENTRUM PROMOCJI ZDROWIA
“SANVIT” SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE,
PRZY UL. M. SENGERA “CICHEGO” 16/2A
Pokaż więcej

prowadzi działalność od 13 sierpnia 2002 r. /Umowa Spółki z o.o. z 13.08.2002 – akt notarialny Rep. A 6193/2002/.
Spółka zarejestrowana jest w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000130073.
NIP: 951-20-56-830

PODSTAWOWA DZIAŁALNOŚĆ SPÓŁKI
sprzedaż usług sanatoryjnych
sprzedaż usług hotelowych
sprzedaż usług gastronomicznych
ZARZĄD SPÓŁKI
Zgromadzenie Wspólników
Zarząd – Prezes Zarządu

sekretariat@sanvit.eu

Copyright © System rezerwacyjny grupy SANVIT
  • Polityka prywatności
Ustawienia cookies
Realizacja:

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Centrum Promocji Zdrowia "SANVIT" Sp. z o.o., M. Sengera "Cichego" 16/2AT, 02-790, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane